Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy maahantuoja Be More Cosmetics Oy, y-tunnus 2601623-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Hyväksymällä nämä toimitusehdot, verkkokaupan asiakas todistaa tutustuneensa kaupan käynnin ehtoihin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.vitobeauty.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen muokkaus ja peruutus
Jos haluat muokata tilaustasi tai peruuttaa sen, ota yhteyttä osoitteeseen info@vitobeauty.fi tai soita asiakaspalvelunumeroomme (02) 779 3600. Huomioithan, että kaikki tilaukset pyritään lähettämään arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Arkisin ennen klo 13 tehdyt tilaukset luovutetaan postille klo 15 mennessä.

Vaihto- ja palautusoikeus
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Koska kyseessä on kosmetiikka – ja hygieniatuotteet, palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa voida palauttaa.

Mahdollinen tuotteen palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Jos haluat tehdä palautuksen, täytä sähköinen palautuslomake tästä ja pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Asiakas on vastuussa tuotteista, kunnes ne ovat saapuneet varastollemme.

Palautusosoite:
Be More Cosmetics Oy
Emmantie 5
31400 Somero

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Paytrail Oy on yhteydessä asiakkaaseen palautuksesta, mikäli maksamiseen on käytetty verkkopankkia tai maksukortteja. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksen tuotteista tulee sinun maksaa palautuksen toimituskulut.

Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen
Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 15 euroa, joka vähennetään hyvitettävästä kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Lue lisää alempaa kohdasta: Noutamattomat tilaukset

Viallinen tai väärä tuote
Mikäli vastaanotat väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä Vito Beautyn asiakaspalveluun (info@vitobeauty.fi) 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli yhteydenottoa ei tehdä esitetyn ajan sisällä, katsotaan asiakkaan olleen tyytyväinen vastaanottamiinsa tuotteisiin. Vito Beautylla on oikeus kieltäytyä käsittelemästä pidemmän ajan kuluttua saapuneita reklamaatioita. Palautusosoitteen saat ottamalla yhteyttä sähköpostilla: info@vitobeauty.fi. Vito Beauty vastaa luonnollisesti palautuskuluista, jos olemme tehneet virheen.

Noutamattomat tilaukset
Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista 1.1.2016 jälkeen lähetetyistä ja asiakkaasta johtuvasta syystä noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Varastollemme noutamattomista palautuksista aiheutuneista kuluista on siis vastuussa tilauksen tekijä. Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 15 euroa, joka vähennetään hyvitettävästä summasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

Huomioithan, että Posti säilyttää lähetyksiä noutopisteellä ainoastaan 7 vuorokauden ajan, jonka jälkeen paketit palautetaan lähettäjälle.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse tai puhelimitse arkisin klo 09-15 asiakaspalveluumme. info@vitobeauty.fi / 02 779 3600

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä reklamaatio kuljetuspalvelulle.

Toimitusajat
Paketit lähtevät meiltä aina yhden (1) arkipäivän sisällä tilauksesta, lukuunottamatta pyhä -tai lomapäiviä joista tiedotamme verkkokaupassa erikseen. Jos tilauksen lähetys jostakin syystä viivästyy, olemme yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Teemme kuitenkin aina parhaamme, että ennen klo 13.00 arkisin tehdyt tilaukset lähtevät saman päivän toimituksessa. Toimitus kestää yleensä noin 1-3 arkipäivää sijainnistasi riippuen. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin ja Matkahuollon antamien tietojen perusteella.

Vito Beauty ei ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Vito Beauty ei voi vaikuttaa noutoilmoitusten saapumiseen mutta paketin seurantakoodin voi tarvittaessa pyytää uudelleen sähköpostitse info@vitobeauty, huomioithan että löydät seurantakoodin myös sähköpostin tilausvahvistuksesta. Asiakas voi noutaa lähetyksensä noutopisteestä myös ilman vastaanotettua noutoilmoitusta todistamalla henkilöllisyytensä ja esittämällä lähetyksen seurantakoodin.

*Huomioithan, että Posti säilyttää lähetyksiä noutopisteellä ainoastaan 7 vuorokauden ajan, jonka jälkeen paketit palautetaan lähettäjälle. *

Toimitusajat
Paketit lähtevät meiltä aina yhden (1) arkipäivän sisällä tilauksesta, lukuunottamatta pyhä -tai lomapäiviä joista tiedotamme verkkokaupassa erikseen. Jos tilauksen lähetys jostakin syystä viivästyy, olemme yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Teemme kuitenkin aina parhaamme, että ennen klo 13.00 arkisin tehdyt tilaukset lähtevät saman päivän toimituksessa. Toimitus kestää yleensä noin 1-3 arkipäivää sijainnistasi ja valitusta toimitustavasta riippuen. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin ja Matkahuollon antamien tietojen perusteella.

Vito Beauty ei ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Vito Beauty ei voi vaikuttaa noutoilmoitusten saapumiseen mutta paketin seurantakoodin voi tarvittaessa pyytää uudelleen sähköpostitse info@vitobeauty, huomioithan että löydät seurantakoodin myös sähköpostin tilausvahvistuksesta. Asiakas voi noutaa lähetyksensä noutopisteestä myös ilman vastaanotettua noutoilmoitusta todistamalla henkilöllisyytensä ja esittämällä lähetyksen seurantakoodin.

*Huomioithan, että Posti säilyttää lähetyksiä noutopisteellä ainoastaan 7 vuorokauden ajan, jonka jälkeen paketit palautetaan lähettäjälle. *

Toimitustavat ja -hinnat
Toimitamme tuotteet Suomessa Postin ja Matkahuollon välityksellä. Valittavissasi on nouto postista, postin pakettiautomaatista tai matkahuollon noutopisteestä, sekä postin kotiinkuljetus.

Nouto postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista
Toimitusaika 1-2 arkipäivää. Toimitus valittuun noutopisteeseen. Toimituskulu 4.95€ - Ilmainen toimitus yli 40€ tilauksille.

Nouto Matkahuollon toimipisteestä tai pakettiautomaatista
Toimitusaika 1-3 arkipäivää. Toimitus valittuun noutopisteeseen. Toimituskulu 4.95€ - Ilmainen toimitus yli 40€ tilauksille.

Mikäli pakettiautomaatti on jakeluhetkellä täynnä, voidaan paketti siirtää noudettavaksi lähimpään postin- tai matkahuollon noutopisteeseen. Tällöin paketti on noudettava kyseisestä noutopisteestä.

Postin kotiinkuljetus
Toimitusaika 1-2 arkipäivää. Toimitus kotiovelle, posti ottaa yhteyttä sopivan toimitusajankohdan valitsemiseksi. Toimituskulu 5.95€ - Ilmainen toimitus yli 75€ tilauksille.

Kampanjat ja tarjoukset
Asiakkaamme saavat tiedot vaihtuvista kampanjoista verkkokaupan sivulta, sähköpostitse uutiskirjeen muodossa (itse henkilökohtaisesti antamallaan markkinointiluvalla rekisteröityessään) sekä facebookista. Vito Beauty ei ole vastuussa asiakkaan epähuomiossa unohtamiin alennuskoodeihin tai kampanjatarjouksiin. Kampanjatarjoukset ovat aina voimassa vain ilmoitetun ajan eikä tarjouksia – tai alennuskoodeja ole mahdollista käyttää enää tarjousajankohdan päättymisen jälkeen. Verkkokaupan alennuskoodit eivät ole käytettävissä valmiiksi alennettuihin tuotepaketteihin. Voit lisätä tuotteet yksitellen ostoskoriin ja hyödyntää näin mahdollisesti paremman tarjouksen alennuskoodilla. Kampanjat koskevat vain verkkokaupassa tehtyjä ja maksettuja tilauksia. Kampanjahinnat eivät ole voimassa postiennakkotilauksissa.

Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Käytössäsi olevat maksutavat ovat​:​
  • ​K​orttimaksut (Visa, Visa Electron ja Mastercard, American Express)
  • V​​​erkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia)
  • Klarna Lasku ja Erämaksu
  • PayPal

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

PayPal
Voit maksaa meillä myös käyttämällä PayPal-maksujärjestelmää. Voit maksaa tilauksesi suoraan Paypal-tililtä tai maksaa maksu- tai luottokortilla, joka on liitetty PayPal-tilillesi.

Lasku ja osamaksu
Vito Beauty-verkkokaupan laskut ja erämaksut hoitaa Klarna Oy, joka on erillinen yritys ja määrittelee kriteerit, joilla asiakas voi tilata tuotteita laskulle tai tilille. Jos Klarna maksutavan valitseminen ei onnistu, asiakas voi kysyä yksityiskohtaisen syyn hylkäämiseen suoraan Klarnan asiakaspalvelusta puh: 09 – 425 997 77 arkisin, 09:00 – 18:00

Klarna – Maksa myöhemmin
Klarna Laskulla maksaessasi saat tuotteet ensin ja maksat vasta sitten. Maksuaika on 14 päivää, mikäli maksat koko kauppahinnan edellä mainitun ajan kuluessa. Voit halutessasi maksaa laskun myös erissä. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 8.00 %.​ ​Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Maksutapalisä 3,95€. Lisätietoa Klarna Laskun maksuehdoista
Klarnan verkkosivut

Klarna – Pilko Se
Maksaessasi Klarna tilin/erämaksun kautta saat tilaamasi tuotteet ensin ja maksat vasta sitten. Kuukausierä on 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta. Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja. Maksat ostoksesi seuraavan kuukauden lopussa. Voit halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla. Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle. Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta. Maksutapalisä 3,95€.

Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n esimerkkiostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Tilauksen yhteydessä Klarna voi tarkistaa luottotietosi Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä.

​Klarna Oy on erillinen yritys ja määrittelee kriteerit joilla asiakas voi tilata tuotteita laskulle. Jos laskutusvaihtoehdon valitseminen verkkokauppatilauksessa ei onnistu, voi asiakas itse kysyä yksityiskohtaiset tiedot suoraan Klarnan asiakaspalvelulta puh 09 – 425 997 77 arkisin klo 9–18.
Lisätietoa Klarna Tilin maksuehdoista
Klarnan verkkosivut

Kanta-asiakasohjelma ja pistejärjestelmä
Verkkokaupassamme on otettu 4.9.2020 alkaen käyttöön pistejärjestelmä, joka palkitsee kanta-asiakkaat monipuolisilla eduilla. Pisteet kertyvät rekisteröidylle asiakastilille kun asiakas on kirjautunut sisään verkkokauppaan. Pisteitä ei ole mahdollista jälkikäteen lisätä asiakastilille, asiakkaan tulee aina kirjautua sisään verkkokauppaan ennen tilauksen suorittamista loppuun jotta pisteet rekisteröityvät asiakkaan käyttöön.

Pisteiden kerryttäminen on mahdollista 4.9.2020 alkaen, aikaisemmat tilaukset eivät oikeuta pisteiden kerryttämiseen. Pidätämme oikeuden pisteiden arvon - ja etujen muutoksiin.

Pisteiden kertyminen
Pisteet kertyvät tilauksesi loppusumman mukaan, kun teet tilauksen verkkokaupassamme. Saat tilauksesi jokaista (1) euroa kohden kymmenen (10) pistettä. Esimerkiksi 120 euron tilaus kerryttää 1200 pistettä.

Pisteitä on mahdollista kerätä myös muilla toimilla, alla lista:
- Luo tunnus verkkokauppaamme
- Tee kolme (3) tilausta verkkokauppaamme
- Tee kerralla yli 150€ arvoinen tilaus
- Seuraa meitä Instagramissa
- Tykkää meistä facebookissa
- Jaa facebookissa
- Arvostele ostamasi tuote (Huom! vain sähköpostiin tuleva arvostelu 14 päivää tuotteiden oston jälkeen kerryttää pisteitä tilillesi)

Näihin toimiin pääset verkkokaupan vasemmasta alakulmasta "Kerrytä pisteitä" palkin kautta.

Pisteiden voimassaoloaika
Pisteet ovat voimassa (1) vuoden eteenpäin päivästä, jolloin ne ovat aktivoituneet asiakastilille. Voit käyttää pisteitä haluamasi määrän erinäisiin etuihin tilausten yhteydessä. Kirjaudu sisään verkkokauppaan ja näet vasemman alakulman "Kerrytä pisteitä" nappulan kautta aktiivisen pistesaldosi. Huomioithan, että pisteitä voi käyttää vain tilausten yhteydessä ja että tilaus ei voi muodostua vain pisteistä. Mikäli asiakas ei ole käyttänyt pisteitä vuoden sisällä, pisteet nollautuvat.

Tilauksen peruutus - tai tuotepalautus (pisteet)
Mikäli peruutat tilauksen tai palautat tuotteita, Vito Beautyllä on oikeus korjata pistesaldoa ja vähentää pisteet käyttäjätililtä. Pisteiden kerryttäminen siis vaatii voimassaolevaa aktiivista tilausta. 

Muut ehdot koskien pisteohjelmaa
Pisteillä valituilla etu-tuotteilla tai muilla eduilla ei ole vaihto-oikeutta eikä niitä voi palauttaa. Etutuotteiden ja verkkokaupan normaalituotteiden hinnat eivät välttämättä vastaa toisiaan, ja etutuotteiden hinnat saattavat olla myyntihintaa edullisemmat tai päinvastoin. Huomioithan että voit käyttää vain yhden edun per/tilaus.

Turvallisuus
Käytämme SSL (Secure Socket Layer), joka on tietojensiirron suojattu yhteiskäytäntö internetissä (tai muissa verkoissa). SSL-käytänne luo konekielellä käännetyn eli kryptatun kanavan lähettäjän ja vastaanottajan välille. Kryptaus varmistaa, että kukaan ei voi manipuloida siirrettävää dataa (Message Integrity). SSL-käytänne käyttää digitaalista sertifikaattia tarkistaakseen lähettäjän ja/tai vastaanottajan tiedot siirrettäessä dataa (Server Authentication).

Tietosuoja
Be More Cosmetics Oy:llä on asiakasrekisteri, johon kerätään tietoja yrityksen rekisteröidyistä – ja yrityksen kanssa kauppaa tehneistä asiakkaista, laskutukseen ja markkinointiin liittyen. Sähköisen rekisterin tiedot säilytetään palomuurien, salasanojen ja muin teknisin keinoin suojattuina lukituissa tiloissa. Ainoastaan rekisterinpitäjällä, eli Be More Cosmetics Oy:llä, ja sen toimeksiannosta ja lukuun toimivilla työntekijöillä on pääsy näihin tietoihin rekisterinpitäjän myöntämällä henkilökohtaisella käyttöoikeudella. Rekisteröidyllä asiakkaalla on henkilötietolain mukainen oikeus tarkistaa, mitä tietoja hänestä on rekisteriin tallennettu. Rekisteröidyllä on myös oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista olemalla yhteydessä rekisterinpitäjään kirjallisesti. Lisäksi hänellä on oikeus kieltää tietojensa luovuttaminen esim. suoramainontaan. Tarkemmat tiedot Be More Cosmetics Oy:n rekisterikäytännöistä on kirjattu rekisteriselosteeseen.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.